در طراحی سایت ازٌ چند فونت استفاده کنیم؟
در این ویدئو مسلم ابراهیمی درباره این موضوع برایتان صحبت می کند که : “بهتر است در طراحی یک صفحه وب ازٌ چند فونت استفاده کنیم؟“ طی این آٍموزٌش مثال های متعددی ازٌ وبسایتهای فارسی و لاتین بررسی میشود.
در این ویدئو مسلم ابراهیمی درباره این موضوع برایتان صحبت می کند که : “بهتر است در طراحی یک صفحه وب ازٌ چند فونت استفاده کنیم؟“ طی این آٍموزٌش مثال های متعددی ازٌ وبسایتهای فارسی و لاتین بررسی میشود.
تایپ فیسهای نمایشی یا display ، یکی از رایجترین انواع تایپ فیس در زبان های لاتین هستند؛ این در حالیست که توجه به این نوع تایپ فیس در زبان های فارسی و عربی خیلی کمتر به چشم میخورد. پرداختن به دلایل این کم توجهی شاید در این مجال نگنجد اما بی شک ضرورت وجود تایپ فیس های قوی و بی نقص در این حوزه غیر قابل انکار است. در این میان تایپ فیسهای خوبی نیز وجود دارند که این خلاء اساسی را تا حدود زیادی جبران نموده اند. یکی از این کارهای قابل تحسین که به زودی بصورت رایگان منتشر...
در این مقاله قصد داریم به عزیزانی پاسخ دهیم که مرتبا می گویند ، همه وردپرس را پیشنهاد می کنند و با وجود وردپرس ما دیگر نیازی به دروپال نداریم. جواب شما کاملا واضح است ، وردپرس بهتر از دروپال است. البته قبل از شروع به خواندن این مقاله بهتر است یادتان باشد افرادی که با سیستم مدیریت محتوای دروپال کار می کنند ، براحتی میتواند از وردپرس و قابلیت های آن استفاده کنند ، اما بسیار افرادی هستند که با وردپرس به صورت بسیار حرفه ای کار کرده اند ، اما توانایی استفاده از دروپال و قابلیت های آن...
این روزها بلاگ به یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی محتوا برای کسبوکارهای B2B مبدل شده است. به گفته کارشناسان کشورهای پیشرفته در صورت وجود بلاگ فعال، ترافیک وبسایت شما تا ۶۷ درصد در مقایسه با یک وبسایت بدون بلاگ افزایش خواهد داشت. لذا دانستن اینکه چه نکاتی در یک بلاگ از اهمیت بیشتر برخوردار است لازمه هر بازاریاب مدرن و امروزی است. ۱-یک تیتر جذاب بسازید تیتر شما اولین و حتی شاید تنها چیزی باشد که بر مخاطب آینده شما تأثیر میگذارد. پس نوشتن یک تیتر عالی مطمئناً یک توانایی خاص است. همانطور که David Ogilvy توصیه کرده “بهترین تیترها...
وقتی برای اولین بار تصمیم گرفتم اینفوگرافیک طراحی کنم، اطلاعاتی از چگونگیِ درست کردن آن نداشتم، بهتر است بگویم تقریبا هیچ چیزی در مورد اینفوگرافیک ها نمی دانستم. ولی با دیدن و بررسی کارهای صحیح و با کیفیت، بعد از گذشت زمان، تفاوت کار اول با کارهای بعدی ام را کاملا حس کردم. در مطلبم ابتدا اینفوگرافیک را تعریف می کنم و سپس تکنیک های طراحی یک اینفوگرافیک را توضیح خواهم داد. معنی اینفوگرافیک چیست؟ واژه اینفوگرافیک (Infographic)، شامل دو کلمه اینفو و گرافیک است، و خلاصه شده Information Graphic می باشد. به طور کلی اینفوگرافیک ها نمایش دیداری از...
انتخابِ بستر مناسب، اولین گام برای اجرای یک کمپین اجتماعی موفق است. با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از شبکههای اجتماعی وجود دارد، صاحبان تجارت را به این فکر وامیدارد که استفاده از کدامیک از شبکههای اجتماعی باعث میشود که کسبوکار و برندشان بهسرعت رشد کند. برخی از شرکتها فقط بهصرف اینکه فیسبوک، توئیتر و یوتیوب محبوب هستند، فرض میکنند که بهترین گزینه همین شبکهها هستند. اینیک تصور غلط بزرگ است…! محبوب بودن یک سایت به این معنا نیست که بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد. این اینفوگرافیک که توسط آژانس بااریابی و تبلیغاتی لاوان با...
برند شما بسیار مهم است. برند، قسمتی از کسبوکار شماست که توسط مردم دیده میشود و بهعنوان یک عامل اصلی بهطور مستقیم روی جامعهی هدف شما تأثیر گذاشته و میتواند افراد معمولی را تبدیل به مشتریان آیندهی شما کند. درعینحال عواملی هستند که بهطورمعمول میتوانند روی برندتان تأثیر منفی بگذارند یا مانع پیشرفت آن شوند یا حتی از مثبت دیده شدن ویژگیهای خاص آن جلوگیری کنند. این اینفوگرافیک ترجمه و بومی سازی شده توسط کانون تبلیغات و بازاریابی لاوان به شما کمک میکند تا جلوی انجام ۸ اشتباه رایجی که ممکن است به برندتان لطمه بزند را بگیرید و از...
کانون تبلیغاتی لاوان: امروزه فعالیت در شبکههای اجتماعی محبوبترین فعالیتی است که مردم در فضای مجازی انجام میدهند. به طوری که روزانه حدود ۲۲% از وقت خود را صرف گشت و گذار در توئیتر، فیسبوک و پینترست میکنند. آیا تا کنون برای شما جذاب بوده که بدانید یک کاربر عادی، روزانه با اینترنت چه کار میکند؟ پربازدیدترین وبسایتها در سرتاسر دنیا کدام است؟ یا مردم ایران بیشتر دوست دارن از کدام وبسایتها بازدید کنند؟ اینفوگرافیک ” چگونه مردم در دنیای مجازی وقت خود را سپری میکنند “ بر اساس تحقیقاتی است که در مقیاس بسیار بزرگ و در سراسر جهان...