" مدیریت"

مدیریت ذینفعان پروژه، از اخذ رضایت تا جلب حمایت

مدیریت ذینفعان پروژه، از اخذ رضایت تا جلب حمایت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد؛ پروژه بدون مشکل خاصی در حال اجراست ولی به یکباره مشتری شروع به بهانه تراشی می‌کند و پروژه متوقف می‌شود! حتی ممکن است پروژه برای همیشه به فراموشی سپرده شود و هیچ مجری دیگری هم پروژه را انجام ندهد! و حالا شما مانده‌اید و چندین سوال بی پاسخ؛ آیا تیم ما در اجرای پروژه دچار خطای محرزی شده است؟ آیا افراد داخل سازمان مشتری یا رقبا ذهنیت مشتری را نسبت به ما تغییر داده‌اند؟ آیا منابع مالی پروژه به پایان رسیده است؟ آیا محدودیت‌های زمانی باعث بروز مشکل شده است؟ آیا مشتری از...